keskiviikko 9. syyskuuta 2009

I'm going into my office

Mulla on hiukan ollu hankalaa mun vanhassa työpaikassa. Sinne piti toki hiukan kivammin ja siistimmin pukeutua mut se aiheutti mulle sen, ettei monet vaatteet mist normaalisti pidin enää millään muotoo vaikuttanu kivoilta tai sellasilta et olis huvittanu käyttää vapaalla. Ne oli liikaa "työvaatteita" ja koska en ihan eniten liekeis ollu mun työpaikast ei senkää vertaa napannu laittaa niitä samoja vaatteita päälle. Nyt ku on uus työpaikka ni huomaan et on alkanu nostaa päätään taas suurempi innostus miettii mitä laittaa päälle. Se Lanvinin kuva mikä on äärest pienenä edellises postaukses inspaamana laitoin tänään päälle valkosen kauluspaidan ja mustan/tumman harmaan takin. Molemmat on halpiksena ostettuaSelected/Hommea. Ihastuin siihen merkkiin just työvaatteena; ne ei o pahan hintasia ja sen verran neutraalin siistejä ja tyylikkäitä et pystyy käyttään sen enempiä miettimättä. Nyt ku on toises paikas huomaa et ne sopii ihan silti jokapäiväseen käyttöön. Mun nykyset lempifarkut tarjoaa elegantisti jalkaani H&M. Mulla on suuri rakkaus henemanen farkkuihin. On ollu kauan. Ostin aikoinaa muutamat tyyriimmätNudiet ja morjens, 3 kuukautta myöhemmi haarat kulunu puhki. H&M kestää mun käytös vuosia. Skraga on kirppikselt ja maiharitBerliinistä ku täytin 30, back in the days. Ja vyö on se iänikuinen leijonanpää mist tykkään eniten maailmas, eniten. Ees mun turkoosi strassi ei o must niin hieno..

Siin kun kävin läpi kaappei ja otin kuvan löysin (tai siis tuli taas vastaan) mun glitterinen pipo.

Ei o montaa kertaa ollu päässä mut aina se must näyttää hienolt ja jotenkin vaan tuntuu omalta. 

Se on Kangol ja ostettu Turun Hattu & Hansikkaasta. Mulla on kans hinku kompata sitä liikettä, kuten kaikkii pienempii yrittäjii. Eniveis, yks syy varmaan miks en o käyttäny tätä pipaa on se ettei sil oikeen o tuntunu löytyvän sopivii kaverei asusteist. Sama pätee näihin aurinkolaseihin. Ne on ostettu vuonna 1996, tarvisin lukulasit ja näihin sai vaihdettuu linssit. Aika pitkälti näihin oli inspiksenä Anun miehen lasit, mitkä oli must maailman hienoimmat. Nää on mun ekat merkkilasit ja mul oli tosi kova juttu et sain ihan oikeeta Gaultieria. Nääkin on ollu kauan mieles et kivat mut ei oikee löytyny sopivaa asustet. 

Nyt nää kaks hankalaa asustet yhteen ja hot down. Must oikeen toimiva kokonaisuus. Musta huivi olis hyvä tähän kans, tai no, kokonaan musta asu tietty mut mul ei o nyt ku toi pellavainen. Haluisin mustan, äärest pehmeän ja snadisti pörrösen huivin. Oon miettiny et mohair olis tietty lankojen lanka siihen huiviin ja jopa et vois koittaa aika pienil puikoil ettei tulis liian verkkomainen. Mut onk musta se neulomaan? Palaan tähän asiaan myöhemmin, mun tekemiin neuleisiin. 


4 kommenttia:

  1. Loistavaa meininkiä! Diggailen ihan kympillä kaikesta, eritoten laseista, piposta sekä punaisista kengistä! Mut siis noi LASIT! Hienoimmat mitä oon nähnyt ihan tosi pitkään aikaan! Ja sopii siis sulle ihan superhyvin!! (tää kommentti nyt vaan vaatii aika monta huutomerkkiä! !!!)

    VastaaPoista
  2. kiitti. oon aina tykänny noist laseist ja pipost mut en o oikee vaan handlannu et miten ne sit laittas päällensä. nyt aukes. se melkee vaatii jonku korviksen viel tuohon roikkumaan..

    mulla on ollu pitkään hinku et just hiukan kävis läpi et mitä kaikkee on kaapeis ja laatikois ja alkas hyödyntää kaikkee ku tarve olla hip ja happening on suuri mut massit ihan lopussa eikä varaa ostaa mitä ni pitää soveltaa jo olemassaolevaa kamaa.

    mun on tarkotus kans ottaa kuvia enemmän ku tuon työpaikan ajat ja tunnit on sen verran soveliaat kaikel muullekin.

    VastaaPoista
  3. sun leijonanpää on myös mun suosikki. ikuisesti ja aina. ja noi lasit on vaan ihan mielettömät.

    mulla on silmälasien ostotarve ja nyt mä tässä pohdin, et pitäiskö tehdä jotain järjettömän kreisii ja ostaa seuraavaksi pyöreet prillit... niin vaikeeta.

    ja herra nomille terveisiä sinne seinälle! mahtava kuva!

    VastaaPoista
  4. must pyöreet vois kovinkin toimii sul. tai sit sellaset oikeen superit ovaalit. kuka se onkaan se vanhempi muodin daami, varmaajo edesmenny mut kuitenki hänel aina sellaset isot ja paksut mustat pokat.

    ja kide, nomi tuli kavereilt uuteen kotii. tykkään kans kovin. se on siin mun taideseinäl. tietty.

    VastaaPoista