torstai 25. helmikuuta 2010

Menee taudin piikkiin mutta..

Tää kuva on täydellinen ja jopa herättää mus halun kattoo toi leffa. Ja toisaalta antaa inspist mun jo vuosii kaavaillul Stallone-mallistol, pelkkää harmaat collegee.

Mul olo heittelee, nyt on taas hiki ja hirvee nälkä eikä mitään tee mieli. Ja samal tekee mieli ihan kaikkee. Meen huomen kauppaa ja ostan just in case sipsei, karkkii suklaata ja jaffaa ja JOS sit illal tuleeki sellanen olo et s Hot Rod olis nyt paikallaa ni sit meen kaapil ja otan, tai et jos iskee aivan vastustamaton halu viinikumeihi tai siihen ihanaa Malacon sekotuspussii ni otan kaapist. Tai sit menee koko päivä mehul ja mehukeitol. Angiina on bitch, kurkku sattuu ja vituttaa. Mut onneks on netti ja kaikkii leffoi.

Justus lähti hoitoo viikolopuks, ihan jees ni ei tarvi murhettuu lenkeist ja poikkis jää tekeen ylimääräsen vuoron botskil. Seilori kysy mult et miten mä kokisin sen ja tavallaanhan mua ei voi.. siis mustahan ei o just paraillaan mitään iloo kellee. Oon hikinen ja rasvanen (tukka siis) suihkuu meno täytyy ajottaa sillee ettei tu kylmäst horkka ku tulee ulos mut ettei hikoile saman tien itteään tärviöl.

Ja koko maailman kunniaks mä lupaa kattoo Rockyn.

Ainakin ihan vitun catchy kipale!! Vissii napit hiuka jeesaa oloo jo.. Katotaa miten käy ku tiskaan kaks kuppii. Just to see.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti