keskiviikko 3. helmikuuta 2010

But tonight I'm just cleaning out my closet

Kun tuossa aikasemmin ehdin jo lupaamaan et ruutuja tiedossa niin sehän tuli sutkiin perään. Eli, vanha tuttu ruututakki, vanha tuttu ruutuhuivi ja uusi tuttavuus, ruutuhattu. Mä en o ihan varma toimiik noi yksiin tai onk se suurin ongelma siinä ettei toi o kokonaan musta toi setti.. hmm.. Täytyy huomenna laittaa päälle jos ja kun poistun ovesta ulos muutoinkin kuin koiran kanssa lenkille. Musta on eri kivaa et takki mätsää noin nätisti meidän eteisen seinään. Coordinate..

Muutama viikko taaksepäin siivoilin hiukan kaappejani ajatuksella et less is more ja et olis enimmäkseen ne kamat framilla mitä oikeesti käyttää ja toisekseen ne kamat mitä oikeesti pitäis käyttää.. eli ne kliffaakin kliffemmat vaatteet mitkä roikkuu tyhjän panttina ja odottaa joissain tapauksis sitä ensimmäistäkin käyttökertaa.


Ja lopputulos on oikeestaan tässä. Nerokkaasti ja vanhana Photoshop-mestarina liitin kuvat yhteen luoden näin realistisen kuvan koko kaapista. Okei, onhan mulla sit toinen kaappi mis henkaril kamaa (ja vaatehuone..) mut kaiken kaikkiaan oon jopa tyytyväinen mun kaappieni tilaan nyt. Ei sillä et alkaisin liikaa jaappaamaan et yhdet farkut riittää, mut enemmän mulle aika ajoin tulee tarve "henkiselle puhdistumiselle" ja mun tapaukses mun henksiyyteni makaa mun vaatekaapissa.

Ylähyllyllä on värejä ja suuresti vaatteita, mitä haluaisin käyttää ja ei vaan o tullu käytettyy. Nyt kun ne on framilla toivon et ne oikeesti pamahtais päälle jopa joskus. Lähinnä käyttöä odottaa oranssi, hiukan glitterinen ja ah niin akryylinen slipari, tyylikästä kasari-muotoilua, väljä ja rento. Ja sliparin päällä on Tukholmasta saakka tuotu Gallianon t-paita. Se on hieno ja oikeesti tykkään siit kovin mut sen linjat on enemmänkin kasarin vastakohta, suht napakkaa linjaa, ei mun nykysel kropal passelii ollenkaan.

Farkut on siivottu, oikeestaan vaan järjestetty. Muutama pari meni kiertoon koska olivat rikki. Alahylly on omistettu tyhjille henkareille. Niitä ei o koskaan liikaa. Housuissa on mukana mun kahdet tavoitefarkut. Toiset mustat, mitkä menee melkeen päälle ja toiset, Edwinit jopa, mitkä saa lahkeistaan ylle mut nappi ja vetskari ei kohtaa napinläpeä ja vetskarin toista puolta. Ei ees silleen et olis tuskallist olla, vaan rehellisesti EI me kiinni ollenkaan. Not good. Mut ne on mun tavotteet. Kinda sad, koska muil on tavotteena Chanelii ja Westwoodii ja mul on tavotteena mahtuu mustiin H&M:n farkkuihin vuodelta 2004.. Such is life.

Ja kun nyt siivouksista puhutaan kävin kans läpi mun koneen mappei. Mulla on tapana keräillä kuvia, paljon kuvia.

Mulla on etäinen tunne et tähän kuvaan liittyy jotenkin Yamamoto, mist se on peräsin I have absolutely no idea. Mut tykkään täst kuvast ihan älyttömästi. Valot, varjot bla bla bla mut enimmäkseen vaatteen tai asun linjat. Hello perfection.

Mut mysteeri, mites ruudut? Aika näyttää.

8 kommenttia:

  1. ruutuuuuuuuu! uuuu! mahtavaa, odotan asukuvaa!

    mutta tosta siivouksesta puheenollen. mä tarvitsen sua taas: muistatko kuinka kliffasti me touhuttiin mun käsilaukkuvarasto sillon taannoin läpi et "joo, ehkä, ei" ja niin se vaan ei ole yhtään kismittänyt, että joistain luovuin ihan vaan.

    tarttis tehdä sama mun tän hetkisen vaatekaapin kanssa ja tarttisin sellasta jykevää, rehellistä, pikkasen skumpanhöyryistä mielipidettä "tsihihi...juu, tooosi hyvä... tsihihi". et voitasko järjestää?

    VastaaPoista
  2. JOO!! skumppaa ja vaattei, ihanaa. oon meesis. koitan päästä hesaan jossai välis oikee touhuumaa.

    VastaaPoista
  3. Ruudut on mun ikisuosikkeja - ne on vaan niin täydellisen, englantilaisen hurmaavia. (Ja toisaalta myös americanan hurmaavia: mä olen jotenkin aina ihan liekeissä myös sellaisesta klassisesta, maskuliinisesta flanellipaita + farkut -lookista. Brucella lienee jotakin vaikutusta tähän asiaan...) Edelleenkin olen muuten sitä mieltä että tuo sun ruututakki on ihan TÄYDELLINEN. Sun pitäis käyttää sitä, ja paljon!

    Ja tuo valokuva tosiaan on aivan ihana.

    Ja mäkin haluun skumppaa!

    VastaaPoista
  4. okei, skumppaa ja paljon ja kaikki yhdes funssaamaa. voidaa olla sillee niinku sinkkuelämää leffas ku carrie tekee muuttoo ja alkaa pakkailee ja niil on raati et mukaa tai pois.

    muhun vetoo kans perus jenkillinen setti, just et farkkuu ja ruutupaitaa, hiukan sillee bad boy otteel, heti polvet pehmeenä.

    kosksa meil on skumpan huuruinen ilta?

    VastaaPoista
  5. Ruutua ruudun päälle vaan, toimii loistavasti! Jos mä osaisin käyttää kuviollisia vaatteita, sekoittaisin niitä just tolleen kreisisti. Mut oon kokeillut, ja tunnen itseni aina liian värikkääksi.

    VastaaPoista
  6. zumancecca! todellakin sellanen carrien muuttoa edeltävä raati! skumppaa...

    VastaaPoista
  7. anu, ku mul on just toi sama issue.meillähän on näit issuei täs ku mä oon niin kovin musta hahmo ja toisaalla taas ollan värien ystävää ja se on hiukan ku vaihdettas rooleja ja molemmat olis eksyneenä väärään nnahkaan.. mut koklaamalla onnistuu. laitan nuo ruudut päälle ja testaan. kreisiys on aina avain onneen..

    ja jo stella, sit pitää jakaa roolit kans.. et sä oot tietty carrie ku sun vaatekaappi mut kuka minä olen ja keitä on muut? oh no.. nää pitää päättää nää asiat kaikki..

    VastaaPoista
  8. Jaakko, oot asian ytimessä: "kreisiys on avain onneen". Tuo todellakin kiteyttää yhteen lauseeseen mun tyylifilosofian!

    Ja sit skumppameiningeistä: Sinkkuelämää-teema kuulostaa loistolta. Skumpppaa tarvitaan tietenkin PALJON. Mun elämä on nykyään aika ankeeta, duunari kun oon, kun on näitä vapaita viikonloppuja niin onnettoman harvoin. Mut ehkä tossa keväämmällä? Maalis-huhtikuun vaihtees esim.? Mites sun näyttelyn valmistelut muuten, onko kova kiire niiden kanssa?

    VastaaPoista