keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Imitation is the highest form of flattery

Tuo musta minimekolta vaikuttava vaate on Lahja Haapasen kaavoista tehty yks proto. Meinasin et se menee taivahalle, mut kun laitoin sen päälle huomasin et se on ihan sairaan ihana. Se on viskoosia ja laskeutuu kuni unelma. Oon tohkeissani jättäny siit pääntien viimeistelemättä mut sen ehtii.

Kun muissa piireissä on projektina Chanelia ja Westwoodia, mulla on projektina ottaa oma vaatevarasto käyttöön, including this one. Mustat tahi harmajat farmarit alle, kroppa kireemmäks kun viskoosi on niin armotonta ja kesäl mulla on messevä ja ilmava tunika. Samoin mulla on se valkonen pellavainen kaftaani odottamassa mahattomampaa kesää.

En o meikannu ja kuvannu aikoihin, mut muistin taas miten paljon siit pidän. Huomaan kans et täl kertaa ku meikin teki toinen taloudes asuva henkilö, siit tuli ammattimaisemman olonen. Mullahan ei o mitään alan koulutust tai tietämystä mistään, ja oon aina Mairen kanssa touhunnu sormet purkkiin ja maalannu otsaa ja liimannu nappia poskeen.

Bonarina täs se et kun oli kunnon spaatteli ja toinen laittamassa, saatiin mun metsittyneet kulmat oikeen kivasti viiksivahalla ja meikkivoiteella piilotettua. Ja Fairylla sai pestyy vahan pois.

6 kommenttia:

  1. oikeasti, mä ilahduin tuon kuvan paukahtamisesta mun bloggerin readeriin niin paljon, että mehut lensi näppikselle! i LOVE this ja hei, mä olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiin kauan kaivannut sut meikkejä ja kuvia.

    jee!

    VastaaPoista
  2. Oijjoi, full of Grace! Ihanaaaaaa.

    (Mulla on luultavasti rick owens -projetki, tuli tilattua herran KAPEA hame, ja nyt jänskättää, mahtuuko pepusta. Kesällä mahtuu!)

    VastaaPoista
  3. Loistavaa!!!!!! Mahtava look!!!!!!!!!

    Siis aivan LOIS-TA-VAA!

    (mä tuun takas sit kun keksin jotakin analyyttisempää sanottavaa. :))

    VastaaPoista
  4. voi kiitos kaikille. mun täytyy myöntää stella et mullain on ollu ihan sairaan ikävä kans meikkaamist ja kuvaamist ja varsinkin kuvien käsittelyä. maire tekee tavallaan paluuta.

    näis kuvis on kiintoisaa verrattuna esim. mairen kreiseihin et meikkiä on alkujaan kevyemmin ja jotensakin luonnollisemmin, toki kun oli oikea ihminen esikuvana. grace on must ihan älyttömän upeen näkönen ja tuubist katottiin tarkkaan pysäytyskuvilla millai on coddington ehostanu.

    ja mähän tykkään photoshopista ihan älyttömästi, nerookain keksintö. mut myöskin näissä on käsittely huomattavasti kevyempää ku mairella oli. näis on vaan hiukan kontrastei säädetty ja paril kerroksel otettu värei pois, et siin mieles aika luontevaa matskuu. osin kans koska toi peruukki oli iak ryöpeen värinen kuvissa ja oli pakko hiukan hillitä sen pranssiutta..

    VastaaPoista
  5. terveisiä täältä kotisoffalta tuli vielä lisäksi: "kato westwood!" eli nappasit kaksi kärpästä yhellä iskulla...

    VastaaPoista
  6. no perkele! win-win!!

    mullahan on haveis se sarja jotenki suurii naisii, et coco chanel ja mikä ettei tietty madonna, mut onk se liian obvious? must grace coddington on the new black.

    VastaaPoista