sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Raindrops on roses and whiskers on kittens..

Bright copper kettles and warm woolen mittens,
Marc Jacobs sunglasses with subtle logos,
Wolford kashmir scarf and Donegal tweed cap, these are a few of my favorite things..

Ok hk, mun hipstamatic Sony jatkaa kuvien valmiiks photoshoppaamist ja mä oon tyyttis koska se säästää aikaa. Ja tulee luonnostaan hiukan Warholmainen ote kuvii..

Mä aloin hiukan komppaa Stellaa, koska syksy on mun(kin) lemppariaikaa. Lähinnä siks et sillon voi laittaa isoo jumpperii päälle, kerrostaa huivii ja asustetta ja luoda illuusio hoikast varrest runsaan villakasan alla. Kesäsin se kittana trikoo ja valuva viskoosi paljastaa aika armotta Rubensmaisen varren ja it's not good..

Yhtä kaikki, some of my favorite things on oikeestaan tässä, so far (voi klikkaa vaan uudel välilehdel ton biisin soimaan taustal, ehkä upein show tost kappaleest ever heard ja parast on se ettei se lopu ikinä). Hamaan hautaan saakka luukutettu Wolfordin ylellisen punainen kashmir-huivi, Donegal tweedinen lätsä ja mun uudet ja ikiihanat Jacobsit. Mun täytyy myös sanoo et Jacobseis on mukavaa sekin ettei oo niin mustan mustat linssit, et liukuvärjättyy ja muutoinkin hiukan läpikuultavampaa. Mun syntynälahjana saadut tummat silmänaluset korostuu kauniisti ja enää puuttuis se laastari nenäst ja vois lähtee Strindbergin terassil Nordströmin mainoskassin kans.

Ens viikol pitäs ekojen lähetysten saapuu Italiasta ja se on ihan mahtavaa, tietty.. Siel on mieltsei neuleit tulos ja ihan sattumalt löyty kliffa Andrew MacKenzien neule, hiuka sillee verkkomainen ja harmaa mustil yksäreil (mikä on turkuu ja tarkottaa detskuu). Ja ehkä joku Rebl on kans katottu et kiva itel esim. työvaatteena sit uudes puodis. Ja ens lauantain mä vietän Tukholmas, voi olla et on punast huivi kaulas ja tweedii pääs ja Jacobsii kasvoil. Mua vaan tietty kyrsii ettei tosimaailmas voi koskaa olla hipstamatic..

Palaillaa.

5 kommenttia:

  1. mä vaan yksinkertasesti loveen mun uusii arskoi..

    VastaaPoista
  2. Mäkin diggaan sun laseist! Marc J. tekee musta tän hetken parhaat pokat yleensäkin! (Mies kans taannoin osti uudet lasit, ja kehykset - tietenkin - Marc by Marc Jacobs. Nekin on ihan mahtikset. Silleen tosi jänskästi väritetyt.)

    Ja hei neuleita tulossa! Mikäs ois syksyllä parempaa kuin neuleet?? Mulla on muuten ollut se sun upee raidallinen luomus kovassa käytössä. Se on upee.

    VastaaPoista
  3. mul on sellanen tunne et mun ei tarvi niinkää keräillä aurinkolasie et kaikki mitä oonostanu so far on ollu vaan turhaa ja huolestunutta harhailuu matkalla kohti noit jacobsei koska ne on täydelliset! voisin käyttää niit koko ajan, aamusinki ku meen hämärs lenksal koiran kaa olisin ihan et joo lasit päähä.. sad tavallaa..

    ja hei neuleist puheenollen meil tulos ekat neuleet italiast ja ne on ihan mieltsei.. et tervetulooo vaan katsomaan ja mahtava kuulla et oot tykänny ja käyttäny raitapaitaa!

    VastaaPoista
  4. On pakko kommentoida ekan kerran, kun nauroin kaks päivää tolle "yksäreit, turkuu ja tarkottaa detskui"... muutenkin tykkäilen blogistasi & tyylistäsi (ja olen myös palavan rakastunut mösjöö Jacobsin plekseihini jo toista vuotta, tiedän tunteen!) Saanko olla utelias ja tiedustella, mihin kauppaan viittaat, kun kaupasta puhut? Ja kiitos vielä, tämä on parhautta kaiken blogihutun keskellä. /ellu

    VastaaPoista
  5. moro ellu ja kiva et tykkäät!

    se ei enää oo mikään salaisuus mut siis ollaan avaamassa kaverin kanssa turkuun the greendressin haarakonttori, eli oma butiikki. meil on siis myynnis uusia merkkejä, tom rebl muun muassa mikä mulle henk koht paratiisi ja sit italialainen neulemerkki, naisetn neuleit, simppelei ja ihanii mun makuun, omaa mallistoo meinataan molemmat saada kans tehtyy ja myyntiin jahka aikataulu hiukan selkiintyy, nyt ollaan aika tiukasti jumis kaiken sekoilun kanssa..

    avajaiset on 28.10. eli ihan just, tervetuloa kulmil jos oot.. kulmil.

    jaakko

    VastaaPoista