perjantai 24. syyskuuta 2010

Rebl without a cause


Mä oon hehkuttanu Tom Reblii jo aikasemminkin, tääl ja mennees elämäs (mitä kaipaan hulluna takasin..). Ja niinku olen länkyttäny täälläki oltiin juuri viikko sit Italiassa tapaamassa Herr Rebliä ja hakemas tavaraa meidän kauppaan. Mieltä lämmittää suuresti, et on muitakin ketkä on liekeis Reblist.

Sen verran uskaltanen raottaa salaisuuksien verhoo et ainakin tätä kuvan neuletta tulee mustana ja harmaana.. Quelle surprise mä olin tohkeissani mustist ja harmaist neuleist.. Muutenkin, kun olin naputtanu rekin täyteen pelkkää mustaa tajusin et kaikki ei o niinku mä, jotkut oikeesti haluaa.. värejä.

En tiiä kuinka paljon saan kertoo ja kuinka paljoa edes haluan kertoo vielä mut onnen kantamoisena samal reissul jäi käteen muitakin merkkei, uusii merkkei. Hienoi merkkei. Ja ehkä omaan kaappiin yks harmaa reikänen neule mustil yksityiskohdil.

Laitan viel Fantastic Manin sivuilt löytyneen ylellisen videon. Pretty. Pretty and rather black, don't you think?




Palaillaa.

4 kommenttia: