keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Mun lempparia

Kun tänään olin ekaa kertaa nahkatakki päällä, huopahattu päässä ja huivi kaulassa vaappumassa kohti museota ni mä hyväksyin ja huomasin ja vannoin et se on syksy nyt. Aamulla ostin lennot Milanoon mut hyppään kentällä suoraan Riminin junaan josta meen jo pian Firenzeen. Milanosta lähden kans takas mut ite kaupunkia en tule näkemään ollenkaan. Ens kerralla sit.

Täytyyk mun sanoo et hattu, takki ja huivi on kaikki mustii? Jalas mul oli ne musta-valkoset spittarit ku ostin San Franciscosta syksyllä 2008 (siitäki on 2 vuotta aikaa omg mä en tajuu..) ja mustemmiks värjätyt pillit. Ja mä katoin itteeni peilistä ja huomasin et I look good ja et kokomusta on vaan se mun juttu. Ja tajusin kans et siinähän mulla on se mun outfit tuonne Italiaa, et simppelii mustaa hiukan rokkii hiukan klassist eli vois sanoo et sit kokonaa mua.














Mun passi on hajonnu ja jouduin hakeen uuden. Mun vanha passi oli marraskuussa 2001 myönnetty ja nyt oli elokuun loppu 2010. 9 vuotta välii ja mun täytyy sanoo et must menty parempaan suuntaan.

Mulla on taas ja edelleen tarve saada siivottua mun elämääni. Heitin 3 kengät roskiin. 3 kengät jotka on palvellu niin hyvin ettei ollu enää ehjää kohtaa. i kengät meni kirppikselle, yhdet tulen laittaa myyntii omalle osastolle. Viel on parit kengät ku tavallaan tykkään mutta mitkä on niin kopromissei ja myös huonot jalassa etten haluu niit pilaamaan mun muuten niin hyvää feng shuita mun vaatekaapis.

Syksy on mun lempiaikaa ja meinaan tänään kaivaa framille mun isot ihanat huivit ja laittaa ne yöks tuulettumaan parvekkeel ettei liikaa haise lavender ja koimyrkky.


2 kommenttia:

  1. mustaki musta on sun juttu. ihanaa matkaa!

    VastaaPoista
  2. kiitti. mua hiuka kans jänskättää ku en o koskaa ollu italias ja nyt meen ja vaik pikanen reissu mut jos saaki uutta vaatet ja kenkää kauppaa ja kaikkee ylellisyttää ni ihanaa!

    tänään laitan huivit ja muut tuulettuun, kylmyys hiipi pikkuhiljaa iholle jo..

    VastaaPoista