maanantai 20. syyskuuta 2010

I wear my sunglasses at night

Mulla on suuri rakkaus aurinkolaseihin. Tykkään ihan valtavan paljon, olen aina tykänny. Pidän melkee arskoist enemmän ku vaatteist tai kengist. Tai pidänki. Mun pukeutuminen on niin ankeen tylsää et kun sen kaposemman farkun laittaa sen harmaan tai mustan hupparin kans ni se on melkee siinä. Oon nyt tänä kesänä oikeen riehaantunu ja alkanu sillee ihan hiukan niinku toteuttaan mun fantasioitani. Esimerkiks olen tosi kauan haaveillu Marc Jaobsin laseist ja nyt mul on sellaset, koska Gaultier on mulle edelleen hyvin iso nimi olen päättäny et mul saa olla useammat Gaultierit. Dieselit taas jäi matkaan enemmän hysterian kautta ja pakkomielteest vaan ostaa aurinkolasit.












(Jean-Paul Gaultier, Diesel, Marc by Marc Jacobs)

Mun listalla on vielä Chanelit (tietty) ja yhdet Diorit. Must mul kuuluis olla laatikos viel YSL:it ja Tom Fordit ja ehken hiukan yllättäen Burberryt.

Mä olen materialisti, tykkään merkeist ja mä en osaa ees kokee siit mitään huonoo omaatuntoo. Varsinki noi Jacobsit on päässä aivan unelmaiset, linssit on mitä parhainta sävyä eikä vedä maailmaa harmaaks. Dieselit ja Jacobsit on molemmat liukuvärjätyt eli maailmaa pystyy katselemaa eri sävyillä. Mä oon ihan rakastunu mun laseihi.

Ja koska en o kuitenkaa niin hipster et mul olis iPhonee ja Hipstamatic prints (mikä se on se juttu.. en muista..) ni must on mahtavaa et mun 5 vuotta palvellu kamera alkaa tekeen tenää ja mun ei tarvi enää ees photoshoppaa kuvii sen enempää ku ne on jo valmiiks pinkkei ja usvasii. Handy.

2 kommenttia:

  1. nerokasta! vaihdetaaks kameroi? mun ottaa vaan paskoi kuvii, sun hipstamaticei...

    mäki tykkään merkeist ja tykkään mun marcin laseista. mul on kahet, ja ne on lempparei, ollu jo monta vuotta. oon niin köyhä etten oo ostanu moneen vuoteen aukkarei. välil lainaan ton puolison dior hommeja jotka on todella kuumat. oon kade. itse asiassa en ole ostanu uusia aukkareita koska en oo löytäny yhtä hienoja kuin ne diorit. (ostettiin ne kännissä lentokentältä menomatkalla...) (pöllin ne joku päivä ja voidaan mennä lesoilee tukholmaan, jooko?)

    VastaaPoista
  2. ku tä on just tää, et enhän mä ostas merkkilasei jos en pitäs merkeist. mut sit on hurtjasti merkkei mitä ei vaan laittas päähänsä. toki mä tiedostan sen et taustalla moninainen ja -syinen imago ja sen luominen et miks jotkut merkit on vaan no no ja jotku vaan et jes jes. jacobs, dior chanel, westwood on rakkautta, gucci esim. ei.

    tietty siin on se et vilpittömästi pidän näitten merkkien vaatteist myös ja ite suunnittelijoista eli merkkien keulahahmoista eli siks sanaks, sen takia gaultier on mulle aina jees (vaik herran arskat ei o ollu toviin enää NIIN hienoi mitä ne on joskus ollu. mut täs kaiken taustal sama fiilistely ku sul oli westwoodin saappaiten kans eli jos haluun jotai tiettyy ni pakko se olis sit vaan aitona hankkii. (ja jos et kerro kellee ni eräs seilori turusta haluais ja kans oikeesti tarvis piratet jalkaa.. meil on työnjako, se diilaa westwoodin ja chanelin ja mä gaultierin ja diorin..)

    ja mä oon aina valmis lesoilumatkal tukholmaa.

    VastaaPoista