keskiviikko 27. lokakuuta 2010

I feel like such a nobody..

Jotkut sanoo et pitäs tuntee kaikki ja tietää kuka on kuka ja miks ja mä oon ihan et oh no mä en tunne ketää ja ketä nää kaikki tyypit on ja miks ne on tääl ja mitä ne tekee ja sit bloggaan randomisti aiheest et kliffaa housuu ja näin ja laitan jotenki kuumotavasti tyylikkään jampan sinne kans et on hiukan käännetty viiksee ja laitettu fiksu raidakas skraga ja takki ja aatellu et se on vaan joku fiksun näkönen vanhempi herrasmies ja jatkan elämääni.

Sit satunnaisena lokakuun aamuna Lidlist ostetun espressokahvin lomas rullaan niitä näitä blogeja läpi ja törmään samaan jamppaan uudelleen ja uudelleen ja huomaan et olen ottanu melkosen haasteen itelleni, noin niinkun tyyliesikuvallisesti kun olen charmantisti harmaantunut 50+ lad ja dude. Ja silti in fashion ja totally rad ja casual but cool. Kysees on Nickelson Wooster ja tän tietty kaikki muut tiesi jo mut ei raatsinu sanoo mul et hei dorka se on man of the hour. Mut joo..

Jos nyt jatkan hehkutusta aiheesta Nickelson Wooster, joka on Men’s Fashion Director at Bergdorf Goodman (and by extension, Neiman Marcus). He is also one of the most inspiringly well-dressed men alive, edustaa juurikin sellasta miehekkyyttä ja tyylikkyyttä jota mä.. jumaloin ilmaistakseni asian hillityn vaatimattomasti ja klassisen miehekkäästi. Vaatteet ja asut on sangen klassisia miesten vaatteita, with a twist. Koko jannu on jotenkin.. liioitellun maskuliininen ja just sen hitusen verran "liian" laitettu ja viimeistelty ollakseen kuitenkaan tylsän miehekäs. (Ja itse asiassa tos linkis se myös mainitaan aika samaan henkeen mut I swear to god mä en ollu lukenu sitä vaan tää kaikki tulee mun omasta tajunnastani, you have to believe me!)Nyt kun ollaan avaamassa omaa kauppaa mis on kans miesten vaatetta framilla ja kenkää olen ollu jopa hiukan kummissani ja ihmees ku olen tajunnu et mun pitää alkaa silleen.. edustamaan mun kauppaa ja tuotteita, mun pitää muuntuu paikalliseks Woosteriks in a way, koska ei kukaan tuu kauppaan ostaan kliffaa asuu jos myyjä makaa lattial rikkinäisis, liian lyhyis farkuis ja ite kumisaappaist leikatut sandaalit jalas.

Ja siitä johtuen ja juontaen mulla on listattu mieleen muutama asia ku haluisin ja tarvisin.

Perusfarkkui, mustat ja siniset. Kaposet muttei pillit, okei harmaat olis kans hyvät jatkumot siihen.

Mustan puvun. Ihan simmpeli, kaponen istuva nätti musta miesten peruspuku. Mielellään sivuhalkioil, 2 tai 1 napil, kreisil vuorikankaal. (Okei mul on se Gaultierin musta puku.. siin on vaan dorkat napit eli jos vaihtas ne ni siit mä saisin pätevän puvun.)

1 kommentti:

  1. OKEI junnut ja gimmat, diilattu tilanne on tää:

    4 uudet housut hankittu, tummat siniset denimit, ihan siis sillai ihan käsittelemätönt sinist farmarii ja merkiltää Lee ja kuvankunitt kaposet Levikset, nätist kulutettu, etti lainkaan itteen tuputtamalla.

    ja 2 housut, mustat ja harmaat hiukan farkkumaiset mute i kuitenkaan farkut. Ja sen puvun otan lopulta omst kaapsit ja merkki on Jean Paul Gaultier ja se on nätti ja musta. vaihdan vaan napit.

    VastaaPoista