keskiviikko 13. lokakuuta 2010

I wish I was a little bit taller

Mul ei hirveest oo mitää toivelistoi näkyny missää mut nyt ajattelin et sen kerran ku bloggaan ja olen luuhannu netis ja men.styles ni voishan sitä laittaa hiukan kuvaa mis on kliffoi vaattei ja nättei kokonaisuuksii.

Ja sit mennään aina Amerikkaan saakka ja Duckie Brownin syksyyn 2010. Ja järkytyksest mykkänä tietty heti alkuun harmaata mustaa, miten voi Jaakko tykätä? Mutta siis, kaikki on kyllästymiseen saakka pätkässy lahkeita jo jonkun aikaa mut näyttäähän se hyvält. Mua varsinkin kiehtoo hillityt kuosit, raidat ja ruudut, minkä takia olen aika tohkeissani näist seteist. Mulla henkilökohtaisesti on hiukan hankala ajatella esim värei päälleni tai mitään hirveen räikeetä, sen me opimme varmaan kaikki siit oranssist ruututakista jonka tein itelleni ja sittemmin lahjotin seilorille. Mut varsinkin oikeanpuoleinen puku mun makuun jopa hiukan psykedeelisine kuoseineen näyttää ihan mieltsin hyvältä. Mullahan on suuri viehtymys erilaisiin tweedeihin ja monasti koen tunnekuohuja tweedien kohdalla joissa on pieniä väritäpliä messissa, ihan sen tylsän musta-harmaan ohella. Ja kas kummaa, mustat kynsikkäät? Niit pitää ihmisellä olla useita, aina vaan. Miksei myös harmaita.

Vaik aina olen et käytän pelkkää mustaa ni lopulta viime aikoina oon ollu runsaasti värein somistautunu. Semminkin väreinä kulahtaneet farkut (sinistä) ja vielä kulahtaneemmat tennarit (vihreet, back in the days..). Lisäks loveen mun vaaleeta farkkutakkia ja hetken aikaa sit postaamaani punasta huivia. Musta ja punan on must aina olu niin kovin nätti combo et ei paremmast väliä. Mä uskallan väittää et mun päällä ihan punanen rotsikin olis ihan mieltsin upee ja kantaisin sen hyvin mut sit taas.. mä oon niin tohelo et se olis alta yksikön skumpas ja liejus, et siks sanaks mustaa ja nahkaa mulle, tai sit se farkku just ku voi pestä huoletta 60 astees ja aina vaan paranee ulkonäkö. Kliseisen kaunis musta setti, timmi farkku ja timmi rotsi, ehkä vähän täydelist. Mulla on Stockmann Tailor lapulla varustetty smokki, vissiinkin jonkun aikaa jo ikää kerääny vaate ku löyty kirppikseltä, minkä olen ajatellu ottaa nyt käyttöön, semisti välikausivaatteeks. Se on aika paksu ja lämmin, istuu ku fan ja, tä on ehkä tärkein, sopis hyvin mun uusien aurinkolasien kanssa..

Ja sit paluu alkuu et ruudut näyttää hyvält, ni joo niin näyttää mut sit kans muutama tovi sit laiton siit kirjast "Skins and punks" ja et kuin hienolt kaikki näytti ni enhä mä voi olla pitämät täst, enhän?

Mä meen nyt laittaa vihreet teetä ja tekee vatsalihaksii et näyttäsin yhtä nätilt ku mallit. Tukka alkaa oleen jo sille et sen saa potaks kammattuu. Sit vaan.

Palaillaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti