keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

The sun is here, let's cover up

Must on jopa liikuttavaa et löysin neljät ylellisen ihanat aurinkolasit oddee.com sivuilta otsikon "12 strangest sunglasses" alta.

Nää ketjut on ihanat, kovinkin tulee mieleen Carrie Bradshaw enkä osaa ees alkaa kuvittelee miks. Ehkä etäisesti tulee mieleen se jakso ja kohtaus ku Carrie on dumpattu ja ne on kattoos jotai baseball-matsia ja Carriella on päässä peililasit, sellaset jotenki yli-isot aviatorit jos en ihan totaalisen väärin muista. Toisaalta näin ku ajattelee on mukana hiukan sellanen humoristinen gettokultamainen ote. Ite en oikee diggaa et kultaa ku oon enemmä hopean ystävä mut nätithän nää on, toki.



Nää Kerin Rosen lasit on ihan sairaan mageet ja emeet. Ja se mitä hetkellisesti tuol puuhasin netis ni eipä jätä kylmäks muutkaa mallit ja lasit. I'm loving it. Eikä hinnatkaa nyt ollu ihan niin päättömii ku vois herkästi kuvitella ja ajatella. Hmm.. Mullahan on fiksaatio isoihin laseihin ja seuraavana mun suurimpii issueit on mun suuri pää mis tarvii olla jotenki ihan superin kokoset lasit et ne olis mun päässä isot. Ja sit voi kaiketi ajatella kans et se saattaa olla vaan mun (isossa) päässäni se iso pää, mut oli niin tai näin ni mulla ollu hankalaa löytää isoi lasei. Toisaalta taas siin voi olla seki et miehil ei keskimäärin tehdä sellasii isoi kärpäsii mist tykkäisin eli naisten lasien kans on menty ja sit taas voisin kuvitella et naisil tehdyt lasit on vaan sit pienempii.

Ja isot ja pyöreet on mulle aina herkkä kohta ja nää Sonia Rykielin lasit on must aivan täydellisen kauniit. Ja hillityn tyylikkäästi laitettu miehekkään asiallinen helmikoristelu..

Mullahan oli ne isot mustat pyöreet mut ne hajos totaalisesti ja ne meni roskii. Ku sangat hajos ja sit linssit irtos ja sit raamit halkes eli ne oli sit jo aika loppuun kaluttu. Mut sellaset isot pyöreet mä haluisin taas. Tai sit hyväksyn asiat sellasenaan kun ne on ja otan ne pyöreet Gaultierit käyttöö, nyt kun on uus vaalee ja timmisti istuva farkkutakki..

Mut sit palaan viel näihin Rykielin upeisii laseihin. Hiukan mulle tulee mieleen Chanel täst helmest, etten olis tavallaan ollu yllättyny vaik olis ollu Tupla-C sangas.



Mut Chanel ei ole tehny näit helmikkäitä arskoja wanna be- asiakkailleen ja asiakkailleen vaan laittanu kivasti pitsin linssiin. Ei tääkää nyt kylmäks jätä tiettykään mut ehkä malli mun makuun ippasen turhan sporttinen..?

Aurinko paistaa ja taas on aika ja mahdollisuus reippahalla otteella avata laatikko ja koittaa edes ottaa hyötykäyttöön ne kaikki kymmenet arskat joita olen keräilly vuosien varrella. Edes yrittäen ees 25 % niist jos tulis käyttöön oltais kovasti voiton puolella..

2 kommenttia:

  1. oi, zissus miten makeita laseja. erityisesti noi soniat hivelee... mutta silti ne sun feissariin läimäsemät chanelit on ehkä parhaat ikinä. tahtoo.

    VastaaPoista
  2. ne chanelit on maailman hineoimmat mut ei siihen hintaan.. ja niis viel siis linssit naarmuunruneet ainaki sen myyjän mukaan eli no no..

    muhun vetoo noi rykielit kans ihan sikana, niin nätit mut silti simppelin edustavat. toisaalta sain takas mun peilipilotit, 190 kruunua tukholman urban outfittersissä ja se oli sit siinä.. ne on vaan niin hyvt ja kivat..

    VastaaPoista