tiistai 27. huhtikuuta 2010

Everybody

Mä tykkään hirveest musast ja kuuntelen likimain koko ajan jotain. Oon viime päivät jumittanu Madonnaa. Varsinki Everybody on soinu repeatillä, live-versio The Girlie Show-kiertueelta vuodelta 1993, Japanista ja Australiasta. Everybody on mulle jostain syystä aina ollu yks.. defining moment Madonnan suhteen, samoin ku Vogue ja Frozen. Samaan settiin mennee koko Blond Ambition-kiertue vuodelta 1990 ja Re-Invention Tour kesällä 2004. Tää saattaa osin johtua siit et olinmolemmat katsomassa, Göteborgissa ja Lontoossa. Viime kesäinen Suomen keikka oli tietty siks sanaks mahtava et Madonna oli Suomessa ja mä olin siinä likimain eturivissä. Ja olihan show ihan yltiöpäisen hieno joskin mun täytyy ikäväkseni tunnustaa et uusin levy, Hard Candy, ei o oikeen uran huippuhetkiä. Siinä kaikaa hippasen huolimattomuus ja.. tai ei huolimattomuus vaan selanen.. se on hiukan tylsä levy.

Mut Everybody on toiminu aina ja musta tää on ihan huippu, alus on pätkä Sly & the Family Stonen kappaletta Everybody is a star ja samaa yhtyettähän lainattii 1990 Blond Ambitionilla Keep it togetherin alussa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti