maanantai 21. helmikuuta 2011

Aamun inspis ja ihmetys samas paketis

Lyhykäisesti ja näppärästi; nousin taas tapani mukaan puol kuudelta, laitoin Rupaul's Drag Race Season 2:n pyörimään taustal ja aloin rullaamaan läpi kaikkii blogei ja uutisii ja sivustoi ja kas!

Sugar oli postannu taannoin ylellisen ihanaa miesten muotii ja mä olin heti et omg täähän on just sitä mitä mä haluun, noin niinku vaatteellisesti ja tyylillisesti. Ylellist harmaat ja mustaa, fiksuu, hiukan ränsistynyttä ja boheemii, hiukan high class ja old money. Robert Geller, I think I love you. Ja Sugar kiitti kun vinkkasit.

Nää kaikki kuvat on kössitty täältä et menkää ja ihmetelkää. Samaan aikaan mieles pyörii ajatuksii et shit, kun kaikki hieno on tehty ni what's the point koittaa enää koskaa mitää. Mut se ajatus menee ohi aika nopeesti. Yleensä.






Kun nyt oiken kattoo näit kuvii ku ne on tällai rivis ja rinnakkai ja alekkain ni onhan täs nyt kovin nätti värimaailma valittu. Kolmannes kuvas mua viehättää lievä Chanelmaisuus ja iskee heti seuraavana ihastuksen puolel miten nokkelasti on laskettuu vyötäröö ja siihen laitettu mun silmiin täs pimeydes ja tähän aikaan aamust smokkivyöltä näyttävä asuste. Mullahan on smokkivöihin kovin suuri rakkaus ja kaikkeen klassisen miestenpukeutumisen tilpehööriin mitä käytetään "kreisisti" ja "vääräs paikas". Thinkin' outside the box ja playing against the designer. Ja mua niin korpee et YouTube on poistanu nerokkaat Brenda Dicksonin klipit vuosten takaa tai sit mä en vaan osaa hakee niit oikeil hakusanoil mut yhtä kaikki, tuubi tarjoo pelkkää parodiaa.. Schade.

Kaikkihan on jo kauan manannu miten pillit on niin last season ja et lahkeet levenee ja siltappaa ja okei, mä käytän nykyään pillei ihan siks et olen lihonu niin kauheesti et kaikki vaan näyttää mun pääl pilleilt. Mut siks sanaks; mä olen alkanu hiukan kaipaamaan jalkatteni ympäril enemmän matskuu hulmuumaan. Tai ei ees hulmuumaan koska tykkäisin et sais olla hiukan jämäkämpi matsku mut tiiätte mitä mä meinaan.

Ja siinähän ne kuitenkin on, kaposet farmarit. Ja ei voi silti sanoo et näyttäs huonolt.. Et ota täst nyt sit selvä mitä Jaakko haluu. Tai no, Jaakko haluu kaiken nyt heti ja samaan aikaan kätevän hallitun vaatekaapin mis kaikki sopis yhtee eikä olis ylettömästi mitää. Koska ylenmäärin on väärin.

Siks sanaks et odotan kovasti kevään ja kesän kamojen saapumist kaupal. Osa on jo tullu osa on tuloillan. Yrittäjän rankka arki (vittu mul on vaikeetaaa...) mut Tanskan yhden tilauksen laskutus on mot helvete ja sitä koitetaan nyt säätää mut sit siin se bonus et ei o meitin virhe jos he laittavat väärän laskun. Tai sit he on laittanu väärät vaatteet meil, mene ja tiedä.

Meillehän on tulossa kama hiukan kaikkialt mut se jännä kun on innostanu meitä on et so far ihan paikalliset merkit on myny melkeen parhaiten. Ja tää on must siin mieles kivaa et antaa varmuutta esim. omien kamojen suhteen et voivat nekin myydä sit aikanans ku saan niit tehtyy, toivottavasti jo maaliskuun alust eteenpäin.



Ja loppuun hehkutan näit päntsyi. Must fiksut. Nyt meen laittaa itteeni nätiks ja alan tekemään bambukaftaanei.

Ha det bra!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti