keskiviikko 3. marraskuuta 2010

I think I must go shopping..

Oolrait, Lanvin ja H&M on lyöny hynttyyt yhteen ja mä oon ihan et omg..

Mä oon jotensaki lovennu Lanvinii aina siit saakka (eli syksy 2009) ku se laitto pojat laval nätisti menneen maailman henkeen ja mun silmii hiveli kun aistin niin vahvasti sotien välisen henkäyksen kepeän atmosfäärin, Pariisiin karanneet boheemit kirjailijat simppeleis mutta samalla kovin rikkaan (henkisesti, sisäisesti, love is in the air) olosis casual but cool asusteis.

Mä olen ollu jotensaki out of it mitä tulee HeneManen kollaboraatioihin. Lagerfeldist ostin poolon aikanaan mut heitin sen kirppikselle tai roskiin (wtf?) ihan siit simppelsit syyst et se ei oikeen kestäny aikaa ja käyttöä niin hyvin ku olisin suonut. Anyway, mennyttä elämää kaikki tyynni.

Mut nyt must tuntuu et mun pitää olla 23.11. jossain kulmilla katseleen näit vaatteit. So far olen ihan myyty, likimain jokaseen asuun ja vaatteeseen on jo syntyny syvällinen rakkauden ja himon tila, mikä helpottaa vaan menemällä katsoon, sovittaan ja (mitä todennäkösimmin) ostamaan loads of useless stuff and shiny objects. Kun tuntuu ettei mun toimitusjohtajan, trendisetterin ja kiireisen yrittäjärouvan elämä voi jatkuu normaalisesti ellen päivitä mun garderoobia ylellisen edullisel asulla.. Tai kahdella..

What do you say?

Peace.

2 kommenttia:

  1. näin tuon lookbookin eilen ja sain kuulla hiplailijoiden kommentit: olivat kuulemma osin ok, osin juurikin niin muovista kuin saattoi odottaa. mutta kai kuulit, että tulevat myyntiin vain helsinkiin ja tampereelle sekä nettiin? eli tervetuloaa hengailemaan tänne henemanen kulmille sitten kuun lopulla...

    VastaaPoista
  2. joo mä tajuun ton.. must kans tuntuu et siin vaihees ku on se vaatteen tuntu kädes ja matskut ja kaikki ni en tiiä olenk niin in kove enää. pitää vaan päästä kattoo ja sovittaa ja sillee..

    melkee vois ajatella et netis joo mut samaan aikaan taas melkee vois olla kivampi olla livenä j akattoo. mene ja tiedä.

    VastaaPoista