tiistai 13. heinäkuuta 2010

And black is the new black

Mä oon viime aikoina ollu taas enemmän ompelukoneen ääres ja ku on tehny sillee hiuka protoi tulevaa varten ni oon sit tehny itellenei samas käyttövaatetta. Samaan syssyyn kerron et koska olin/olen niin tohkeissani Lahja Haapasen kaavoista olen jatkanu niitten kanssa sättäämistä, ihan hetken kaavoi säätäen ja muunnellen, just sil ajatuksel et olis enemmä jatkuvuutta ja elämää. Alkuun tietty toi musta ihana viskoosinen tunika, mist tein kans collegeisen version lyhyempänä ja siit tuli aika hieno kanssa. Siitä kuvaa myöhemmin. Oon käyttäny otta tunikaa ihan kotiolois mut se niin ihanan tuntunen et miksen vois mennä yleisel oaikal ku tällast hellet ja kaikke nyt ilmoilla. Ja menenkin. Mulla on toi päällä hiukan sellanen musta vapahtaja meets Batman olo, ihan sillai vaan hyvällä.

Ja sit on tä kollaasii. Eilen illalla ilman hipstamaticia (ku ei o viel ehditty hankkii seilorin iPuhelimeen..) oltii koiran kaa lenksal ja vasiten laitoin uutta mustaa ylle. Jalassa on mun uudet ihan ehdottoman lempparihousut, mustaa collegee ja laajal mital haaremihousuu, gummisnööri vyötäisillä. Niin hyvä olla ja yrittää nuo jalassa, oikeen kiva. Site päällä on harsomaisesta neuloksesta tehty Haapasen kaavoja muokaillen jumpperi. Alla oleva hihaton on ihan vaan H&M. Mä huomasin myös et koska mulla on suurin rakkaus mustaan ja en o lopulta aikoihin käyttäny ihan koko mustaa, et se tuntuu hyvältä, niin on ku olis kotiinsa tullu vuosien tauon jälkeen. I love black and it's like the new black in my life.

Mulla on kans koneella liuta Sartolialistilta kössittyjä kuvia näteist japseist mut siihen palajan hetkee myöhemmin, jahka olen saanu hiukan rauhottumaan tän mustan ihailun. Palaillaa.

3 kommenttia:

  1. ton piti olla isompi ton kollaasin.. ei jaksa alkaa sättää, anteeks.. se on nyt vaan pienehkö kuva.

    VastaaPoista
  2. musta on uusi musta. juu. noi housut tuon läpikuultavan kanssa toimii olennaisesti vähempi esirippumaisesti mut toki mä ehdottomasti komppaan asua, josta odottaa koko ajan putkahtavan sorminukkeja selittämään jotain sekavaa...

    VastaaPoista
  3. ku mul hiuka hämärän peitos mut kenen sormet ne oli?

    VastaaPoista