lauantai 8. toukokuuta 2010

Haaveita

Niinku mä oon jaapannu jo aikasemmi on kaikkee pläänii päällä just nyt, ollu jo hetken aikaa. Yks suuri issue on se et me ollaan mun kamun kaa saatu ja löysetty täydellinen liiketila, just se nimenomainen mist ollaan alust saakka haaveiltu. Se on loistavalla paikalla, täydllisen kokonen, mahtavan hintanen ja se on tavallaan mulle hiukan paluuta juurille koska olin siin samassa liiketilassa aikoinaan vakkarihengaaja likimain joka päivä. Meil on tietty jo kova pöhinä pääl et miten rempataan ja laitetaan ja must on ihan mahtavaa et meil menee maku niin yksiin jo nyt kaiksi ideois et saadaa varmasti unelmien liiketila laitettuu kasaan.

Mulla on tiettyjä fiksaatioita mist en kait pääse eroon ennenku ne on toteutettu. Yks niistä on korut, kaulakorut lähinnä ja rukousnauhat ym. mitä keräilen asetettuna roikkumaan tietyl taval. Se ei o mun originaali idea, Ruotsista napattu kliffa ajatus minkä otan hyötykäyttöön ja laitetaan ojennukseen elämä.

Mulla on edessä kaikkee mahtavaa ja samalla kaikkee tosi.. erilaista vastuuta ja hirveesti hommia mut se on ainoastaan hyvä koska mulla on ollu jo pitkään täydellinen tyhjäkäynti olo päällä, tosi kauan. Odotan niin mielettömästi et sais jo alkaa maalaamaa ja laittamaa. Ja kaverin laaja tuttavapiiri jesaa just niissä asioissa mist ollaan oltu hiukan huonona et hankalaa ja kallista.

Mulla on päällä mun "kaapin vanhin" just nyt (ainaki näin äkkiseltää sanoisin sen olevan mun kaapin vanhin käytös oleva vaate) mut siihen mun täytynee palata myöhemmin ja koska mä oon luvannu palata niin miljoonan asian suhteen asiaan myöhemmin mun täytyy ens viikol laittaa framil megapäivitys vanhinta vaatetta, minttua ja vaaleenpunasta, farkkutakkia, housua.. blah.. mut kattellaa.. mä koitan päästä kameran eteen JA sit mun pitää kehittää ylellisen tyylikkäät fani-vaatteet kesäkuun keikal ku on Hagenii ja on Grace Jonesii..

Palaillaa.

5 kommenttia:

  1. siis onko kyseessä SE liiketila, josta me puhuttiin? jonka ikkunassa mäkin olen istunut osana performanssia?! jos on, niin MAHTAVAA!!

    odotan ihan täpinöissäni.

    VastaaPoista
  2. Arvaan: onko se Kauppiaskadulla?

    VastaaPoista
  3. se on just SE liiketila. alust saakka ollu et perseellä päähän ku sen sais ja seuraavana tuskailtu hintoja keskustassa ja nyt se tulee meille ihan tosi halvalla. johdatusta.. se on kauppiaskadulla.. se on vanha puutalo ja sähkö ja vesi kuuluu vuokraan.. win-win!!

    VastaaPoista
  4. Oi, mä en malta odottaa!!! Loistavaa!!!!

    Onneaonnea!

    VastaaPoista