maanantai 24. tammikuuta 2011

Pikasesti vaan fiilistelyy

Ilman mitään järjestyksii tai sen suurempii filosofioit mun täytyy rohkaista itteeni taas jotenki innostumaan jostain ja siis se meinaa mul täl hetkel kevään ja kesän tuloo ja omaa kauppaa ja mietintää et mitä haluaisin tehdä noin niinku vaatteellisesti ja kaupallisesti ja minällisesti et milt haluun näytää, mikä viehättää silmää ja sillee, you know, important stuff. Stuff that matters, deeply and profoundly.

Okei, pakko hiuka länkyttää mihin kiinnitin huomiota ettei jää kaivelemaan ketään. Fiksu musta setti joo mut mikä on tää turkisjuttu kaulas, onk se huivi onk se liivi? Ketä kiinnostaa se näyttää kliffalt. En muista mist oon tän kuvan nickannu mut jostain, kuva on pariisist ja ui ui, nätti.

Tietty mä oon aika helppoo kauraa heti ku on mustaa paljon ja nahkaa ja kittanaa ja jotenki mystist muotoo. On helppo olla helppo.


Must fiksun näkönen ku (at least in my mind) harmaa college roikkuu mustan nahkatakin yli, et on sellain tunne et hiukan kulahtanu ja vanuttunu. Ja kans; aurinkolasit (ai miten mä odotan et alkaa aurinko paistaa ja voin laittaa mun ylellisen ihanat Jacobsit päähän.. mä niin loveen niit..) ja hattu, nahkatakki ja (at least in my mind) harmaa college. You can't fail, can you?

Kaiki kuvat kössitty Sartolialistin sivuilt ja seuraavas ei niinkää vältsyy puhutellu asu tai mitää sillee ihan spesusti mut must vaan kliffa setti, fiksu takki ja kivat viikset.

Ja vaik kaikki on et oh no viikset on niin passé ja niinku niin out et on ihan super hipsterii et on viikset koska se on niinku post-modernii ironiaa ni mä en jaksa sellasii funsata, ku mä vaan liketän kybäl tät hahmoo, tukkaa ja viiksee ja samal mun täytyy sanoo et Watanaben rotsi on fiksu ja muhun kyl it kuitenki vetoo et tää kuvio ja rikottu linjaa et mis millast ornamenttii et perinteisesti jumppereis nähty rantu onki yhtäkkii bleiskas. Kreisii, mään.. mut kliffaa samal. Ja kaikest mustuuden puuttumisest huolimatta mä melkee voisin nähdä itteni pukeutumas tällaseen kliffaan asuun ja settiin.

Varsinkin ja semminkin, typistän loput kuvat;

Musta hahmo muistuttaa mua taidetädeist ja vimppa kuva muistuttaa mua kovasti Sugarist. Ha det bra. Mul jotenki kupliva tunne et saatan laittaa pätevän referaatin kevään vaatteist tänne jos oikeen inspiroidun ja so far Burberry Prorsumin miesten kuteen oli ihanat..



4 kommenttia:

  1. Jaakko! Toi musta hahmo upposi syvälle sydämeeni, olen just bloggaamassa hänestä ja ehkä lähdössä myös kosimaan.

    Ha det bra också!

    VastaaPoista
  2. hääkutsua odotellessa. matkaan täs välis tukholmaan mut keep me posted!

    VastaaPoista
  3. Anna (ex-Meidän Pariisi)28. tammikuuta 2011 klo 15.07

    Mahtiksii kuvii sulla täällä!!

    Ja täytyy sanoo, että Watanaben mallisto on mun ihan tän hetken lemppari. Olipas tosi kiva ja juurikin kliffa.

    Mää kävin muuten kaupalla sua kuikuilemassa, mutta olit kuulemma juurikin silloin Ruotsissa. Kyllä joidenkin kelpaa.

    Ha det bra!!

    VastaaPoista
  4. mä oon ollu jotenki pulassa viime aikoina ja vaik olis ollu juttua ni ei o saanu aikaan kirjottaa mitään ja sit iski mieleen ikiaikainen viisaus suimen kansan syvistä riveistä; 1 kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa ja funssasin et laitetaan kuvii mitkä kolisee, et sillai päästään alkuun. eilen katottiin diorin ja chanelin haute couture näytökset netist ja sisso, melkeen täytyy niistäkin muutama kuva tai muutama tuhat sanaa kirjoittaa jossain välis.

    ja ai niin, mun taidetädit etenee ja kaikil alkanu hahmottuu hiukan oma persoona jo vaatteis, sul on kovasti mieles kimonoo ja japanilaist henkee, tietty tyylikkäillä glitterkankailla.

    VastaaPoista