tiistai 20. lokakuuta 2009

Truth or Dare: On the road, behind the scenes and in bed with Magenta Skycode

Mä oon hiukan jälkijunas siin mieles et kaikki muut ehtiny jo hehkuttaa uutta Magentaa jo kaikkial mut parempi myöhään kun ei millonkaan. Siin kans se puoli et mul siit videost tulee niin pohjaton hinku ja kaipuu takas Amerikkaan tien päälle ettei mitään.

Meillä oli ihan ammattikuvaaja mukana reissussa, mut en koe oikeeks laittaa Tatun kuvia tänne ja mun kuvat tyssää Grand Canyonille mut laitanpa ihan kostoks silti muutamii kuvii tänne.

Ihan randomis järjestykses, sekalaisii kuvii must Amerikas. Ekana ollaan rantatiellä Californiassa, matkalla kohti.. no, San Franciscosta lähdettiin Santa Cruzin kautta Los Angeles ja San Diego, mut mä en ihan osaa ees sanoo et olisko tää juse siin Santa Cruzin kulmilla jossain..? Ekat päivät meni mul hiukan usvassa.












Mulla on ihan hirvee hinku päästä takas Amerikkaan. Ollaan jo hiukan puhuttu et oltas menossakin, mut täl kertaa voitais skipata se koko mantereen läpi ajaminen, et ottas enemmän täsmäl, hiukan pidemmäl ajal ja silleesti et olis vaikka Californiassa pari viikkoa ja lentäis pariks viikkoa sit itään. Baltimore jäi mulle mieleen tosi vahvasti ku siellä ei ehditty oleen ku ihan yks ilta, sinne tahtoisin takas. Ja tietty N ykiin, mut kans haluisin nähdä Niagaran putoukset ja käydä Kanadan puolella syömässä.

Hyvin paljon oltiin matkal kans autos levyraatii ja must oli merkillist ja ihanaa et kaikki kappaleet kuulosti ihan sairaan hyvilt, kaikki maisemat oli ihanii ja ihmiset niin täynnä rakkautta ettei koskaan. Oli koko ajan vaan sellanen onnellinen olo. Uudestaan uudestaaan!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti